Creditcard

Qander is gestopt met al haar creditcardactiviteiten. Alle klanten zijn hierover persoonlijk geïnformeerd. Hier staan de belangrijkste veranderingen voor u op een rijtje. 

Herkent u een transactie op uw rekeningoverzicht niet? Neem dan eerst zo snel mogelijk contact op met de afdeling klantenservice. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur op 073 - 646 2530.

Formulier downloaden en versturen 
Download vervolgens hier het formulier betwiste transactie en vul het in. Stuur of e-mail het ingevulde formulier met een kopie van uw rekening- of transactieoverzicht naar Qander. Hebt u andere gegevens die hiervoor van toepassing zijn, zoals een proces-verbaal of een verklaring? Stuur dit dan mee. Op het formulier staat het  postadres en e-mailadres.   

Wanneer gebruikt u het formulier betwiste transactie?
U gebruikt dit formulier als u een transactie in uw overzicht niet herkent. Meld dit binnen 45 dagen na de boekingsdatum. Houdt u hierbij goed uw rekeningoverzichten in de gaten. Uiteraard kunt u dagelijks uw transactieoverzicht controleren. Log hiervoor in op Mijn Qander.

Binnen 45 dagen na de boekingsdatum!
Het is belangrijk dat u dit ingevulde formulier binnen 45 dagen na de boekingsdatum naar ons stuurt. Aanvragen die te laat binnenkomen nemen wij niet in behandeling.

Betaalt u uw aankopen in termijnen terug? Of neemt u direct geld op via de Cash Service of geldautomaat? Dan brengt Qander direct rente in rekening. U vindt op uw originele overeenkomst de met u gemaakte afspraken over de rente.

U wordt in de regel niet aansprakelijk gesteld voor schade, als er fraude is gepleegd met uw creditcardgegevens. Hoe dit werkt, leest u hieronder.

Wat verwacht Qander van u?
Het enige dat wij van u vragen, is dat u zorgvuldig omgaat met uw creditcard en de bijbehorende gegevens. Zorg ervoor dat u uw kaart zorgvuldig bewaart. En geef uw pincode in geen enkel geval aan iemand anders. Wij zullen u ook nooit om uw pincode vragen.   

Hoe werkt het bij een betaling waar u het niet mee eens bent?
Bent u het niet eens met een transactie op uw rekeningoverzicht, dan kunt u dit bij ons melden. Stuur daarvoor het formulier 'betwiste transacties' samen met een kopie van het rekeningoverzicht waar de transactie op staat, naar ons op.

Hoe gaat het vervolgens verder?
Na ontvangst van uw melding wordt er een onderzoek ingesteld naar de transactie waar het om gaat. Dit onderzoek kan o.a. bestaan uit contact met de partij waar de transactie heeft plaatsgevonden en het controleren van de handtekening op de transactiebon. Als uit dit onderzoek blijkt dat u niets te verwijten valt, dan wordt de transactie gecorrigeerd op uw rekening.

Meer hulp nodig?

Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor u klaar

U belt ons

073 - 646 2530

U mailt ons

Contactformulier