Leverancier AddComm geraakt door ransomware

De afgelopen week is één van onze leveranciers geraakt door een aanval met ransomware. Dit incident heeft voor onze dienstverlening gevolgen. Namelijk:

  • U kunt tijdelijk niet volledig gebruik maken van de Mijn Qander functionaliteit.
  • Sommige communicatie, waaronder uw maandoverzicht, ontvangt u op een later moment.

Op dit moment wordt er gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het eventuele ongemak.

Wij hebben op dit moment geen indicatie dat onbevoegden onze klantgegevens hebben gebruikt. Ook zijn de systemen van Qander niet getroffen door de aanval.
Mocht er uit nader onderzoek blijken dat er toch een risico bestaat dat uw gegevens worden misbruikt, dan nemen wij contact met u op.
Kijk op https://www.addcomm.nl/addcomm-geraakt-door-ransomware-update-27-mei-2024/ voor meer informatie.


Wij zijn er voor u

Hebt u vragen?

Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor u klaar. Neem contact op met Qander via telefoon, contactformulier of post. Onze medewerkers helpen u graag. U kunt ook altijd even kijken bij Vraag en Antwoord.


Chat is snel en makkelijk

Hallo, ik ben Chatbot Marleen van Qander. Hebt u een vraag? Ik geef 24 uur per dag direct antwoord op veelgestelde vragen. Benieuwd hoe het werkt? Start een chat.


Postadres

Qander
Postbus 3369
5203 DJ ‘s-Hertogenbosch

Vestigingsadres

Larenweg 78-86
5234 KC ’s-Hertogenbosch


Telefoonnummers & openingstijden

Aanvraagservice 

Voor een geldopname binnen de kredietlimiet: 073 - 646 25 25.

Klantenservice

Voor alle andere vragen over uw lening: 073 - 646 25 30

Openingstijden

Van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur. Op dinsdag 11 juni 2024 zijn wij vanaf 16:00 uur gesloten.


Hulp bij betalen

Kunt u uw maandbedrag (binnenkort) niet meer betalen? Dan staan we voor u klaar.

Hulp bij betalen


Hebt u een klacht?

Wij werken iedere dag aan een optimale dienstverlening. Als het niet naar uw wens verloopt, neemt u dan eerst contact met ons op. Uw klacht wordt binnen 14 dagen afgehandeld.

Komen wij er samen toch niet uit? Dan kunt u binnen 3 maanden na sluiting van het klachtdossier contact opnemen met de onafhankelijke geschilleninstantie waarbij Qander is aangesloten:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
www.kifid.nl

Burgerlijk rechter
Of u kunt uw klacht voorleggen aan een burgerlijke rechter. Klik hier voor meer informatie.

Contactformulier

Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens

Lees onze privacyverklaring voor meer informatie over het verwerken van uw persoonsgegevens.